Opracowanie i wdrożenie strategii marketingu ekologicznego może być kluczowym elementem budowy świadomości marki wśród klientów indywidualnych, otoczenia biznesowego marki, inwestorów.
Doskonale rozumiemy, że świadomość grup odbiorców i interesantów w zakresie ekologicznego podejścia staje się czynnikiem decydującym przy decyzjach inwestorskich i konsumenckich. Skutecznie wdrażamy strategie komunikacji ekologicznej dla zróżnicowanych marek działających na rynkach ogólnopolskich i międzynarodowych.
Ekomarketing wymaga strategicznych zmian nie tylko w komunikacji marki, ale także wewnątrz organizacji. W LTB analizujemy proekologiczne procesy w firmie, weryfikujemy możliwości poprawy w wielu aspektach funkcjonowania przedsiębiorstw i wskazujemy kierunki rozwoju firm w ramach zielonego marketingu.
Integrujemy kompozycje narzędzi PR ekologicznego z dotychczasowymi działaniami marketingowymi marki, eksponując zielone podejście bez negatywnej konsekwencji wobec dotychczasowych działań. Tworząc strategię green marketingu wyodrębniamy narzędzia promocyjne umożliwiające tworzenie prośrodowiskowego wizerunku marki i jego oferty w kontekście grupy odbiorczej. Inaczej podchodzimy do ekomarketingu celowanego w klienta końcowego, a inaczej do grupy interesariuszy.
Realizujemy strategie ekomarketingowe dla:
Wieloaspektowo podchodzimy do działań PR-owych opierając się o strategię, zakładane KPI i cele końcowe. Nie skupiamy się tylko na ostatecznej ocenie produktu, usługi pod kątem ekologii, lecz analizujemy pełny proces wytwarzania i dostarczenia. Akcentujemy ekologiczne podejście także w zakresie employer brandingu i marketingu wewnętrznego.
Gwarantujemy wieloaspektowe podejście do ekomarketingu oferując kompetencje 360° w działaniach marketingowych. Nasze kompetencje w zakresie działań ekomarketingowych są wszechstronne i obejmują szeroki zakres usług, zapewniając skuteczną promocję zrównoważowanych, ekologicznych marek i produktów.
Oddajemy do dyspozycji naszych klientów 40 wykwalifikowanych specjalistów, którzy posiadają bogate doświadczenie w prowadzeniu działań z obszaru marketingu ekologicznego. Dzięki naszym umiejętnościom i pasji do ekomarketingu jesteśmy gotowi sprostać wszelkim wyzwaniom związanym z promocją zrównoważonych rozwiązań i ekologicznych inicjatyw.
Wspieramy marki dążące do zaprezentowania
siebie w sposób odpowiedzialny i skuteczny.
Eksponujemy ekologicnze praktyki realizowane w firmie
oraz ziałania CSR z poszanowaniem zasad zrównoważonego rozwoju.
Realizowana przez naszą agencję koncepcja marketingu ekologicznego składa się z instrumentów makretingowych tworzących tzw. ekologiczny marketing mix obejmujący cechy produktu, usługi, marki, dystrybucji, produkcji i promocji.
Wizerunek i strategie marketingowe dla kancelarii prawnych i adwokatów. Działania marketingowe z uwzględnieniem etyki branży.
Wyróżniające się kampanie marketingowe dla firm produkcyjnych. Skuteczne kampanie employer brandingowe.
Strategie marketingowe dla marek medycznych. Kompleksowe podejście do promocji kliniki, gabinetu i produktu zdrowotnego.
Działania marketingowe zmierzające do budowy marki turystycznej przyjaznej dla grupy odbiorczej. Strategie dla hoteli, regionów.
Budowanie zaufania i wiarygodności dla firm i usług finansowych. Kampanie wizerunkowe i sprzedażowe dla marek ogólnopolskich i lokalnych.
Strategie marketingowo-sprzedażowe dla deweloperów. PR i budowa świadomości marki poszczególnych inwestycji.
Kompleksowe działania marketingowe dla platform marketingowych. Strategie wizerunkowe i sprzedażowe. Ekspansje na rynkach zagranicznych.
Strategie ekologiczne dostosowane do marki, produktu, usługi i grupy odbiorczej.
POROZMAWIAJMY
ZOSTAW WIADOMOŚĆ
Prześlij nam swoje cele, informacje o marce i otoczeniu biznesowym. Przedstawimy naszą koncepcję współpracy.
ODBIERZ PROPOZYCJĘ DZIAŁAŃ
Na bazie przesłanych informacji, analizy i audytu
przygotujemy unikalną propozycję działań
uwzględniając cele i wymagania dla marki.